lördag 1 januari 2011

Dagen före nyårsafton

Vi har många goa människor att fira jul tillsammans med! Dagen före nyårsafton var det dags för lillfaddran och hennes familj. Tack vare kaptenen kan jag nu slänga mina gamla databurkar, för nu är hårddiskarna uttagna, och förhoppningsvis kan vi få tag i korten som finns sparade på dem... 5 stycken var det... Oj!
Det var ju inte meningen att sätta honom i jobb, men jag tror (och hoppas) att han kan sätta ner foten om han misstycker...



Tulpanerna har nu kommit till affärerna - och jag är såååå glad för det! De ger hopp om vår!




Jag hade också smyckesdesignern på fikabesök före nyår, och då lärde jag henne hur man gör en pappersstjärna! Visst blev den fin!
Jag har för första gången i mitt liv gjort en varm smörgåstårta. Alla ätande överlevde, även om en viss skepticism (kan man ens skriva så?) fanns...






Kolla, kolla! Blå himmel!!!

Av lillfaddran fick vi en egenhändigt tillverkad julstrumpa! Tack snälla söta! =)

1 kommentar:

Marie sa...

Åh vilka härliga bilder! Gott nytt år Sara!!