fredag 7 januari 2011

Buzzning om Cliniderm!

Jag är en buzzador, vilket innebär att jag får prova olika produkter och sedan recensera dem och berätta om dem för vänner och bekanta. Det är jättekul! Nu har jag fått prova tre produkter från Cliniderm. En rengöringskräm, en dagkräm och ett age-delay-serum som ska hjälpa huden så den inte åldras i förtid av stress, miljögifter osv.
Jag gillar produkterna - de är lätta att applicera och går lätt "in i huden" så man slipper känna sig kladdig. Dessutom doftar de gott! Serumet är dock parfymfritt.

Förpackningarna är också smarta. De skapar undertryck så att ingen luft kommer i kontakt med produkten = hygieniskt, bevarar de aktiva ingredienserna och har bra tömbarhet, dvs. det mesta i flaskorna kan man få ur (96%).

Lite fakta om Cliniderm:
  • Deras produkter är framtagna för att ge optimal effekt tillsammans!
  • Skin protection system: Skyddar huden mot ålderstecken.
  • Serum + dagkräm + nattkräm= Bevisad effekt!
  • Nordisk forskning för nordisk livsstil! Anpassat till vårt klimat.


Är du sugen på att pröva deras produkter också? Då ska du vara med i min tävling här på bloggen, du kan vinna ett set med 5 små söta provflaskor i en ask (en dagkräm, en nattkräm, en specialkräm till särskilt torra områden, en rengörinskräm och ett ansiktsvatten). Jag har fyra set att lotta ut bland er läsare, och det du behöver göra för att vara med och tävla är följande:

1. Skriv en kommentar i detta inlägg och motivera varför just du ska vinna!
2. Svara på frågorna här nedanför och maila svaren till mig. Svaren finns på Cliniderms hemsida. Min mailadress är: saraa@mail.hjo.se
3. Vill du ha en extra lott i tävlingen så länkar du till detta inlägg i din blogg och/eller på facebook!


Tävlingen avslutas söndagen den 23 januari kl.21.00! Då kommer jag att dra lott bland er som skrivit kommentarer och svarat rätt på frågorna i ett mail!

Här är frågorna som du ska svara på:
1. Alla Cliniderms produkter innehåller en sk. klimatblandning - vad gör den?
2. Nämn två saker som påverkar din huds åldrande!
3. Har Cliniderm produkter för kvinnor och män, eller bara för kvinnor?

Lycka till!

4 kommentarer:

Linda sa...

Jag är med och tävlar! Varför jag ska vinna? Ja, det är väl bara att titta på mig! Jag behöver det! Och med en fyra år yngre sambo så måste man ju hålla sig fräsch! ;-)

Unknown sa...

Motivering:
Jag bör nog vinna för att jag börjar bli gammal och rynkig, dessutom torr på vissa ställen och fet på andra, hi hi. Stort behov alltså :))

Tobias K sa...

Jag skulle behöva vinna eftersom jag som nybliven singel man behöver börja ta hand om vad jag har för att ha en chans :)

Marie sa...

Jag vill vinna!! Jag har provat mängder av olika krämer genom årens lopp för att få bukt med min jobbiga hud som är torr och har roscacea. Kanske den här är den bästa!?