tisdag 2 november 2010

What a challenge!

Trisselina utmanar mig, och jag antar givetvis utmaningen...



4 tv-program jag ser
Dansbandskampen, Bonde söker fru, Idol... kommer inte på nåt mer... Bolibompa kanske? Kollar inte så mycket på TV längre, och gör jag det så är det mest för att mysa med familjen. ;-)

4 saker jag gjort idag
Skrivit omdömen, hälsat på mamma och pappa, köpt present till Syrran, Skjutsat M till Acklingakorset där hans kollegor mötte upp för att åka till Malmö på charmkurs ;-)

4 saker jag längtar efter
Vara färdig med omdömena, Universeum på torsdag, att M kommer hem på fredag och Adventssparken.

4 saker på önskelistan
En ny kamera,  30 kg lättare kropp, mer tid med familjen, en städerska

4 saker jag avskyr
Offerkoftor, PMS, sjukdomar och åska.

4 jag utmanar
Fricco, Patricia, Hemlängtan och Kråkfötter ...och alla andra som vill!

4 kommentarer:

Grid sa...

Nä men! Du är ju lika speciell som alla andra. Samma våndor och ovåndor. Ha dä gött!

Fnissi sa...

Hihi, Tack detsamma Grid!

Patricia sa...

Har givetvis antagit utmaningen =)

Jenny sa...

Kul att läsa! kram