söndag 21 november 2010

Idag gjorde jag nåt jag inte brukar göra...

...för jag åkte hem från linedancen en kvart innan kursen var slut! Det berodde på att vi tränade teamdansen inför tävlingen som är på lördag i Skövde, och började då kl 17.00. Klockan åtta slutade min hjärna att fungera, och kroppen också. Hade slarvat lite med matrutinerna idag också så kroppen hade väl liksom inget krut att använda... Tur att gamen Sara fick i sig lite socker tack vare Sandras godispåse... TACK!!!

Vi tränade teamdansen, och den känns så bra - förutom att jag måste använda en attityd jag sällan använder mig av. Så det är väldigt spännande... Är inget bra alls på att använda den attityden... Kan tyvärr inte berätta mer förrän på söndag... Det är väldigt hemligt vad vi ska ha på oss och så... Kan bara ge en liten, liten ledtråd...

Eller nej förresten... Ni får vänta tills på tisdag. Då kanske ni kan få en liten, liten ledtråd...

Sedan lärde Carina ut Twist with the fat boys som var en både rolig och krävande dans! Det var några steg där som jag inser att jag aldrig kommer att lära mig, så jag gjorde en annan variant. Men det går ju det med! =) Och de två danser som de lärde sig förra veckan när jag inte var med gick rätt bra att hänga på trots att man missat genomgången;
Gillade dem båda!!!

Nu är jag så trött så nu ska jag soooova! I morgon är det jobb igen!

Inga kommentarer: