tisdag 9 november 2010

Honung!

Senast jag var på loppis träffade jag en väldigt trevlig grabb som sålde honung. Han vill leva på sin honung, och han håller på att bygga upp sin verksamhet. En riktigt trevlig försäljare! Jag rekommenderar att ni beställer lite honung av honom - det fanns i alla möjliga varianter och smaker. Jag fick med mig Maskroshonung och Lindhonung!
 Mmmm...

Hökensås bigårdar heter företaget - ta gärna en kik på hemsidan! Han står på torget emellanåt, men kommer också att vara med på loppisen i boulehallen nu på söndag. Man kan köpa julklappspaket av honom då! Perfekt till den som "har allt!"

Bilden är lånad från Hökensås bigårdar.
Jag tycker vi ska stödja ungdomar som satsar på biodling! Tänk om inga bin fanns, eller det skulle bli ont om bin!!! Vilka följder det skulle få!

Inga kommentarer: