onsdag 24 november 2010

Dare to be square

Att vara fyrkantig kan ju vara nästan som ett skällsord. Fyrkantiga människor kan nog ofta uppleva mig som en svår människa att umgås med. Med tiden har jag blivit bättre på att förstå fyrkanterna, men de hänger nog inte alltid med i mina svängar. Man kan lära sig massor av fyrkanter, och dessutom finns det väldigt mycket snyggt inom inredning som är just fyrkantigt. T.ex. Cult Design. Sååå fint!

Jag vet att det finns att inhandla på Lidéns blomsterhandel i Tidaholm, och på Hjo Blomster.

Spanade lite på deras serie Vit jul som jag fastnade för. Har inget Cult än själv, utan har bara köpt det i present till andra. Det är bra priser på det - och man kan kombinera och fixa som man vill. Jag tyckte om deras adventsljusstake och hängena till ljusen, istället för siffrorna som varit poppis ett tag. =)


Bilderna är lånade från Cult Design.

1 kommentar:

sara sa...

ADVENTSKALENDER 2010, var med och tävla du med hos http://saras.blogg.viivilla.se/, lycka till