lördag 2 oktober 2010

Dagen som idag är...

Idag skulle M väcka oss vid 6.00 och så skulle vi fara hemifrån vid 7.00. Men vi vaknade 6.30 av att Mallan undrade när vi skulle gå upp?
Stressig morgon med andra ord. Det gör inte att jag blir på bra humör direkt. Och det sitter i. Tur då att man får tillbringa morgonen på pass tillsammans med dottern. Hon var tyst och lugn hela första timman, men sedan blev dte lite jobbigare. Inget vilt fick vi se heller, annars hade det säkert varit mer spännande. Men två myggor och en massa olika fåglar är ju alltid nåt att spana på. Och så fick ju nya bössan lite frisk luft. =)
Foton från dagen kommer i morgon hoppas jag, för jag hittade inte sladden nu när jag skulle föra över foton...

Ett rådjur blev det i alla fall. Mer om det på jaktbloggen i morgon. =)

Väl hemma var det bara att svida om och fara iväg på fotbollsavslutning i Korsberga. Massa barn - och vårt fina F9-lag var givetvis alldeles BÄST! Jag är inget partisk alls! ;-)
Hoppas att tränaren känner sig uppskattad, fr det är han verkligen. Han är underbar med tjejerna. Jag skulle emellanåt bli tokig och bli gnatkärring när de bryter ihop över diverse saker. Men han bara löser det liksom. Skulle bli en kanonbra pedagog!

Sedan fick Eddie laga mat åt oss på kvällen. Ingen av oss orkade. Och nu är jag såååå trött så ögonen går i kors. Ska se till att lägga mig nu, för i morgon blir det jakt igen, bio, dans och så förberedande av fotoföreläsning... Och så är det ju nytt tema på Fotoflundror i morgon också, och jag har inte laddat upp veckans bild än... Mycket att göra alltså!

Skickar också varma tankar till en vän... 

Natti natti!

1 kommentar:

Livsresande sa...

Och jag som tyckte jag hade det gott i skogen en timma ungefär.... :) Hoppas viltet kommer i morgon så ni får spana på mer än mygg...!