måndag 13 september 2010

Höstens utmaning!!!

Hallelujah? Nope, det ropade jag inte igår när vi skulle lära oss dansa dansen "Hallelujah" som ni kan se här nedanför. Jag vill verkligen lära mig den, och det ska nog gå. Men igår blev jag totalt handlingsförlamad! =)'
Det känns allvarligt talat inte som att hjärnan är med längre. Som att jag har marshmallows i huvudet istället för hjärnceller...


Först en genomgång, och då gick det ju hyfsat. Egentligen inte så svåra steg, mest lite swivlar hit och dit.


Sen sattes musiken igång... Och Hoppsan! Då blev det många skratt! Och sen blev jag stillastående! =) Inte möe motion igår inte, fast innan man kan den har man nog tränat en hel massa - och då blir det ju motion! =)



Fasen va gött det ska bli att dansa den när man KAN den sen! =) Det är en riktig "skrytdans" - en sån där man kan vara stolt över att ha fixat! =)

1 kommentar:

Annelie Björk sa...

Gud vad jag (och alla andra ) är glada och tacksamma för att jag aldrig börjat med linedance!!!