tisdag 21 september 2010

Fotofundror


Jag har startat en fotoblogg tillsammans med andra hobbyfotografer, mer eller mindre erfarna, och det ska bli sååå roligt att driva denna blogg framåt!
Varje vecka kommer ett tema att lottas fram, och sedan ska ett foto tas. Därefter lägger fotograferna upp fotona på bloggen och hoppas på MÅNGA kommentarer! =)

Bloggen heter FOTOFUNDROR, just därför att den är en anledning att fundera över hur man kan gestalta ord med foton. Fotofunderingar lät inte lika kul, och jag gillar "ordet" fundra! =)

Jag kände ett behov av att få använda min fotografering lite kreativt, och jag tror att detta projekt blir kalasbra! Fick veta att det fanns en hel del liknande bloggar redan, men nu blir det ytterligare en! =)

Om du vill vara med är det bara att skriva en kommentar, maila eller höra av dig och ge mig din epostadress så får du en inbjudan att vara medskribent i bloggen.
Vill du bidra med temaförslag är det självklart superkul, skriv då en kommentar! =)

Inga kommentarer: