fredag 13 augusti 2010

Signed, sealed, delivered...

Hösten 2008 (eller var det 2007???) påbörjade jag en kurs i digital bildbehandling på HLK i Jönköping. En helt suverän kurs, med Photoshop som bas... Jättebra lektioner och hur bra instruktioner och lärare som helst. Men... ändå fanns inte tiden. Jag lämnade in första uppgiften och hängde med till lektion 3 eller 4, sen blev jag efter. Och till sist gav jag upp och tänkte: Skit samma, för jag orkar inte. Jag får lära mig själv.

Men för en vecka sedan fick jag ett mail där det stod att 20 augusti tas lektionerna bort, och sedan kan du inte få ut dina poäng. Jag kan heller inte söka kursen igen, eftersom det är en högskolekurs...
Jag som trott att det redan var försent att examineras fick nu eld i baken och har nu läst in resten av kursen i ett huj. Idag lämnade jag in alla inlämningsuppgifter, och nu är det bara att vänta. Får säkert göra om en del grejer, men nu är i alla fall första steget mot examen taget. På bilden kan ni se lite av de foton jag grejat med.
Håll nu tummarna!

Och - är ni intresserade av bildbehandling och foto så ska ni absolut läsa den kursen - den är illbra! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller verkligen tummarna också du är ju så duktig med dina kort/ Berit

Fnissi sa...

Tack Berit!!!!