onsdag 23 juni 2010

Skärpning!



Kollade blodtryck idag. Inget bra. 146/100. Fick svar på blodsockerprovet också. Inte heller bra. 7,2 i "fastesocker".

Blev så arg på mig själv så jag nästan började gråta inne på VC, men bet ihop. Sen kom jag på att jag missat att fixa en grej som jag lovat, och då rann det över, men då satt jag i bilen. Förlåt!

Att vara besviken på sig själv är en totalt kass känsla. Tycker inte om att känna mig misslyckad.

Så nu tar jag nya tag!

I övrigt har det varit en helt underbar dag. Mallan har lekt med Emmelie och de har haft så mysigt! De pysslar och leker, inte en enda gång har jag hört att de varit osams eller sysslolösa. Så gött att lyssna på dem när de fnittrar. De har lekt från 10.30-21.15... Tur att de har sommarlov och kan sova lääänge i morgon!



1 kommentar:

Ann-sofie sa...

Jag förstår att det inte känns bra men försök nu se frammåt, nya tag vännen! Ha nu en mysig midsommar! Kram till er alla men en extra stoooooooor till dig.