söndag 6 juni 2010

En film ni inte behöver se...

Ännu en film har avverkats, och den var också en svensk komedi stod det. Efteråt kändes det precis som när vi varit och tittat på Hans och hennes, eller för all del också efter Sommaren med Göran. Jag kände inte att det var kul, och jag hade knappt skrattat en enda gång. Finns det ingen som kan göra svenska komedier nuförtiden?
Eller är det roligt att se människor bli fulla, vara otrogna och deprimerade? Och dessutom ha svårt att få barn och behöva använda ägglossningstest m.m Vad är det roliga i det? Kanske är det känsligt just för mig, men ser man filmen så förstår man ju varför man inte vill använda såna test... Är ju inget kul att ha sex bara för att man måste...
Inte är det min humor i alla fall. Jag tillhör också den typen som inte uppskattar sådana där filmklipp med folk som ramlar osv.

Vad filmen hette? Äntligen midsommar!

Låt mig aldrig få uppleva någon sådan midsommar!!! Tror inte det är någon risk i och för sig... ;-)

Inga kommentarer: