söndag 20 juni 2010

129 besökare...

...har det varit på min blogg idag! Fantastiskt! Skulle tro att det beror på länkarna till prinsessbröllopet =) och inte på mitt fina inlägg om mina trädgårdsland/pallkragar... *Fniss*

I förmiddags spelade fotbollstjejerna match mot Korsbergas knattelag - och de VANN äntligen! Inte för att matchen kändes jämn på nåt sätt och vis, för de flesta av våra tjejer var både äldre och större än knattarna. Men det var ju bra för tjejernas självförtroende. ;-)

I morgon ska de få spela mot oss föräldrar. ;-) Ska bli spännande!

Mallan har bestämt sig för att ha ett fotbollskalas på sin födelsedag. För klasskompisarna ska hon ha kalas på Dalénium (skulle varit nu i vår, men det blev inte av...) någon gång i början på höstterminen. Men fotbollskalas blir det för släkt och vänner. Det är himla roligt att planera kalas! Men som vanligt har jag svårt att begränsa mig. Jag vill göra ALLT! ;-)

Idag blev inbjudningarna klara, och jag har surfat runt lite för att få lite tips och idéer. Ni får gärna bidra med tips om ni har också.

I morgon ska jag ta prover för min sköldkörtel och blodsockret. De ska ju tas regelbundet... och om man tar en gång om året så räknas väl det som regelbundet eller? *rodnar av skam för att jag glömt/förträngt*
Ska ju också kolla blodtryck - och det gick inte att få tid för det samma dag, så det får bli på onsdag istället. *Suck!*

Har lite annat jag vill kolla när jag ändå är där... men jag känner mig alltid så besvärlig... Ingen rolig känsla... Så jag brukar avstå...

Inga kommentarer: