söndag 2 maj 2010

Vilken härlig dag!

Igår var det så jätte-jätte-jätteroligt att dansa! Jag räknade ut att jag dansat minst 57 danser. =D
Det känns i kroppen idag, och mot slutet igår så ville kroppen inte riktigt dansa så mycket som jag ville. Men många danser gick bättre igår än de gjort på tisdagskurserna! Rah-rah-oh-la-la t.ex.
Sedan fanns det ju många danser som det kändes som att jag stoppat in i en mörk garderob och helt glömt av. Black or white var en total katastrof! Hot potato likaså *LOL*
Vi fick, tack vare en snäll tjej, lära oss en ny dans: Down on the corner. Den var skön och lätt att lära sig, gillar ju musiken!

Sedan finns det ju "måste-lära-mig-danser":

Cherry poppin´

Headphones
Grease Lightning (som vi hade en gästdansare på igår, se själva nedan!)


Här är det också en film som jag råkade hamna på - och givetvis dansar jag fel... Men dä bju´r ja på! :-D


En kanonrolig dag/kväll var det! TACK Carina!

Inga kommentarer: