onsdag 26 maj 2010

Cool stuff!

Jag älskar Cool stuff! Det finns så många roliga saker där som man inte visste att man ville ha! =)
Tittade t.ex. efter tips för en 40-årspresent, och det fanns ju en del både roliga och användbara grejer.

Sedan gillade jag väldigt mycket deras Shit box... Fast frågan är om jag som är så känslig med "borta-bajsning" skulle använda den...???

Om ni också är älskare av Cool stuff tycker jag att ni ska kolla in på den här sidan. Du kan få grejer av dem om du länkar till deras blogg! Schyssta bananer!

Ja, jag har beställt en hel del grejer från Cool stuff det senaste året - och mer lär det bli! Så ni som ska fylla år eller så kan ju eventuellt förvänta er något därifrån... =)

1 kommentar:

Annelie Björk! sa...

Du kan gå i kurs hos min man! Han har inga problem med "borta bajsning"!!!
Öh nu gör jag det igen... skriver sånt där onödigt som ingen vill veta!! Bryr ju faktiskt egentligen inte du dig om vart han kan uträtta sina behov!!! Men som sagt om du behöver hjälp, ställer han säkert upp! Äh detta blir ju bara dummare och dummare, ha det bra!