fredag 30 april 2010

Dansa, dansa, dansa!




Nu har nybörjargruppen haft sin sista kurs-dans, men vi kommer att ha avslutning på tisdag och grilla! =) Sista dansen vi lärde oss blev Chica boom boom. Vi filmade också Boot scootin boogie:



Visst är de bra!!!

I morgon är det dans, mellan 15-22 i parken! Härligt! Jag behöver verkligen det efter den här veckan då jag suttit med skriftliga omdömen så fort jag varit hemma. Men nu är de klara - så nu återstår bara att fixa åtgärdsprogram åt dem som behöver. Men det är det ju ingen deadline på som tur är.

De danser vi lärt oss de senaste gångerna sitter inget vidare men jag hoppas kunna träna på dem framöver:

Crazy devils
Don´t wake the devil
Walking in the rain
Feel right
Angels instead (the Baseballs - YES!!!)

Riktigt goa låtar allihop - och den som är favorit just nu är nog faktiskt Walking in the rain. Jag har fastnat ganska mycket för Alex swings Oscar sings!

Inga kommentarer: