lördag 6 mars 2010

Melodifestivalen, 2:a chansen

Då var det dags för andra chansen... Här kommer mina gissningar.

I matchen mellan Road salt och Jag vill om du vågar tror jag att Pernilla går vidare.
Sucker for love och Heaven or hell tävlar och då tror jag på rockiga Crucified Barbara.
Underbart och Human frontier ställs mot varandra. Jag hoppas på Kalle, men jag tror att Neo går vidare.
I matchen mellan Headlines och I did it for love så tror jag att Alcazar vinner.

Det betyder att jag tror att de som får slåss om de två finalplatserna är:
Jag vill om du vågar
Heaven or hell
Human frontier
Headlines


Och vilken det blir som kniper platserna har jag ingen aaaning om. Kan gå hur som helst!


Igår var vi och såg Playtones i Tidaholmsparken. Det var SJUKT mycket folk. Så som det var när man gick i nian och var på The Boppers. Det fanns inte mycket svängrum för dans, och jättemycket dans blev det inte för min del, men liite i alla fall. Playtones var bra, och man blev danssugen, men jag kan hålla med andra om att det inte var något som berörde på djupet.
Kul att träffa en massa goa människor! Och roligt att det var så blandade åldrar.
När vi skulle hem fick vi vänta 20 minuter i -20 grader på taxi, fast vi gick ut lite tidigare och ringde... Det var KALLT, och det har aldrig varit så skönt att komma in i en varm taxi som just då.
Hittade ett VISA-kort i snön och lämnade det till en vakt - hoppas ägaren får det snabbast på det sättet. Annars hade jag fått lämna in det till polisen på måndag.

Idag är det seeeeeegt!

Och sedan kan man ju konstatera att jag är en extrovert människa. Jag är för mycket. Hon har rätt.

Inter animália solus homo erubéscere scit - non sine causa!

Och så konstaterar jag också att jag MYCKET hellre har понос än melempem perut! Så är det! понос är snällare mot pilóty.

Inga kommentarer: