onsdag 24 mars 2010

Ett oskrivet inlägg...

Mitt förra inlägg var inte av det muntrare slaget... Men jag är just nu inne i en sån där osocial grubbelperiod igen. Vårdeppet säger mamma. Kanske har hon rätt.

Just idag hade jag mycket som behövde skrivas. Behövde verkligen skriva av mig. Så jag skrev och skrev. Men det jag skrev mådde bäst av att inte bli ett inlägg. Ungefär som ett sånt där brev som man skriver och sen knögglar ihop och kastar. Ett sånt inlägg var det. Bara gnäll och ilska och sånt som mår bäst av att inte läggas ut för allmän läsning. Så nu finns det inte mer. Men det var skönt att få ur sig det! =)



Så nu blir detta istället ett inlägg om våren som är på G!
M sa idag: Har du sett att sälgen slagit ut?
Ja det har jag, för länge sedan. Nu är videkissarna nästan på väg bort...
Men du har ju inte bloggat om det, sa M. Men nu har jag gjort det! Visst är det vackert med vide!

Lyckades också ta kort på ôffsadrôp! Trodde först att det var skräp på linsen, men insåg sedan att det var beviset på en värmande sol på talet! =)

Inga kommentarer: