tisdag 12 januari 2010

SURT!


Surt att vara sjuk sa räven till rönnbären
... eller hur var det nu?

Det är i alla fall SURT att vara sjuk för:
- jag hade verkligen behövt HELA min lön i slutet av denna månad!
- terminen har precis börjat och jag börjar med att vara SJUK! Hur trist som helst!
- det är väl ingen som njuter av att ha ett huvud som bultar, en näsa som är röd, svullen och igenkorkad, feber och hosta???

Men mest av allt är det SURT för att ikväll börjar dansen igen och jag hade verkligen behövt dansa i tre timmar, både kropp och själ!

*sägerenmassafulaordförmigsjälvochärsåförbannadsånästantårarnakommerochjagkännermigsomnärmanvarlitenochhadesettframemotnågotsomsedaninteblevav*

5 kommentarer:

trollet sa...

såja, såja .... kom så ska trollet blåsa på det onda och det som inte känns bra..

Ann-sofie sa...

Men lilla gumman det kommer flera dagar.......jag lovar. Här kommer en stoooor krya på dig kram!

fg sa...

detvartråkigtatthöramendetfinamedattvarasjukochfattigärattmanuppskattarattvarafriskochrik.

Marie sa...

tror inte FG avslutade det han påbörjat...

Jag tycker iallafall enormt synd om dej!!!! PUSS!

fg sa...

detvartråkigtatthöramendetfinamedatt varasjukochfattigärattmanuppskattar attvarafriskochrik