söndag 10 januari 2010

I morgon...


I morgon börjar jobbet på allvar igen. Både skönt och inte. Jag har inga problem med att vara ledig direkt. Det har aldrig hänt att jag blivit så uttråkad att jag inte vet vad jag ska göra och börjat längta till jobbet direkt. Men jag trivs på mitt jobb och skulle inte byta bort det mot allt smör i Småland.
Kanske mot ett fotografjobb däremot. Men det kommer aldrig att hända. =)

Vi har spolad is på skolan, och jag tror nog att vi kan se fram emot att knyta skridskor ett bra tag framöver! Härligt - för is och snö aktiverar verkligen alla barn!!! Ingen kommer att behöva vara sysslolös på rasterna. =)

Idag blir det äntligen bio - Alvin & gänget 2. Biljetterna är köpta och idag kan väl inget gå fel?
Det verkar vara en oerhört poppis film i alla fall, för det är nog fullt på varenda visning. HÖGA förväntningar på den!

Inga kommentarer: