söndag 17 januari 2010

Arrgghhh!!!

Jag tror att man skulle kunna städa HELA dagarna i sträck och ändå inte bli färdig!!!! Det är såååååå frustrerande!
När jag städar vill jag vara jättenoga och sedan vill jag att det ska vara precis så som jag lämnade det. Och det funkar ju jättebra. Jag intalar mig ibland att om jag bodde själv skulle jag säkert ha det mycket mer städat och fint.
Fast troligtvis skulle det inte hjälpa... ;-)
Och bo själv vill jag inte heller så det får väl vara som det är. =) Ni som hälsar på får helt enkelt blunda för eventuella (eller kanske mer sannolika) högar med grejer, små grå husdjur som kryper längs golvlisterna och högar med tvätt som aldrig blir struken och ibland blir inlagd i garderoberna innan de ska användas igen. :)

Nu är i alla fall alla tomtar och ljusstakar i källaren igen. Vi mötas nu ej förrän nästa advent som det står i luciaversen. =)


Hoppas, hoppas bara att snön blir kvar ett tag till! Hela februari minst!

Inga kommentarer: