lördag 10 oktober 2009

TÄVLING!!!


Dags för min första tävling! Tipsa alla ni kan/vill... Vinsten är (förutom äran!) Tupperwares praktiska röda äppelburk. Finns ej att köpa, så vill man få tag i den är detta ett ypperligt tillfälle. Helt ny är den förstås!

Vad säger snigeln? Hitta på något roligt/dråpligt och skriv det i en kommentar till detta inlägg så är du med och tävlar. Tävlingen pågår fram till fredagen den 16 oktober kl.18.00. Därefter kommer jag, tillsammans med familjen att utse den bästa "pratbubblan". Vinsten skickas till vinnaren!

6 kommentarer:

ingela sa...

Jag kan flyga , jag är inte rädd!! =)

Jessica sa...

Ja!!! Jag ska betala hyran!!

Lina sa...

"Visst är det bostadsbrist, men det här är ju löjligt!"

syster kärsta bärsta sa...

I belive I can flyyyyy, I beliiive I can tuch the sky.

(jag vill inte vinna. De var bara så roligt)

fg sa...

Escargots är mat för fjollor!

Patricia sa...

Nej nej nej! SNÄLLA lämna mig inte till pizzabagaren!!!