onsdag 7 oktober 2009

Jaktkläder

Har nu införskaffat ny jaktutstyrsel - och jackan var stor och bra - kan nog få plats med en och annan tröja och en hund innanför den. Byxorna däremot satt perfekt överallt utom just där man ska knäppa dom... Hm... Så nu blir det hårdbantning! Just nu känner jag inte smaken på nåt, så då är det ju inte så svårt att avstå...

Dessa kläder inhandlades från Engelsons!
Bilderna har jag lånat från www.engelsons.se

Jacka Järpen


Tunnfodrad thermobyxa

Lägg till detta mina på Elmia inköpta kängor så förstår ni att jag nog inte behöver frysa på jakten i alla fall. Men först måste jag ju bli av med den här förkylningen...

Tittar just nu på naturfilmen "Folk och älgar" och där får man se många spännande och mäktiga svenska djur; björn, älg, varg, järv, kungsörn, tjäder m.m. En stillsam och vacker film! Den går på Kunskapskanalen den 11/10 också - missa inte den!

Inga kommentarer: