söndag 2 augusti 2009

Mammis födelsedag!

Mammas födelsedag bjöd på supergod mat a´la moster! Hennes mat är min favoritmat - oavsett vad hon gör! Det blir alltid gott! Ingen risk att man åker därifrån hungrig - och nyttigt är det också! MASSOR av grönsaker!!!

Gillar hennes kök också! Tänk att ha diskbänken vid ett fönster så att man kan kika ut när man står där och grejar. Vill haaa!

Pappa och morbror spelade boule (såklart!). Kolla så koncentrerade de är!!!

Min fina mamma - med halsbandet som Mallan gjort till henne!

En fin födelsedagspresent! Kul idé tyckte jag! Ska se om man kan hitta dom på nätet någonstans!
Fanns tydligen i de flesta årgångar.

Ja, A-S - känner du igen minen??? ;-)

Två som gillar varandra!

Mallan fick världens snyggaste baddräkt - en sån vill jag också ha! Men jag skulle tro att de inte gör sådana i strl XL... Hm...



Vem är det som gömmer sig bakom buskarna?


Min söta pappa förstås!!!


Mallan fick också en klänning som jag gärna hade tagit på mig! Sååå fin! Hon älskade den!


Nere vid en av mina favoritplatser! Här har jag tillbringat många somrar! Såå mysigt!


Mallan har hittat min mosters gamla leksaker! Visst är apan söt? Och jag är så imponerad över hur välgjorda leksakerna var förr - paraplyet är så bra gjort, och alla de andra sakerna också. Idag är det kanske lite för mycket massproduktion och plast i leksakstillverkningen???


En underbar orange sjal fick Mallan av min moster. Gissa om hon blev glad - hon älskar ju orange!

Nämen - den här bruden var ju inte på kalaset? ;-) Men visst är hon snygg!!! Jag gillar det här modet - men passar inte i det själv tyvärr. Men det är lite romantiskt kaxigt på något sätt!

1 kommentar:

Ann-sofie sa...

Oj vad det såg gott ut! Angående den snygga minen, sådan moder sådan dotter, hi hi.Tuff brud där på slutet! Kram