lördag 11 juli 2009

Mallan får Millan!




9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt och se när Malin får Millan. Man blir alldeles tårögd. Så gudomligt söt den lilla är, Malin oxå så klart. Hon måste ha fått världens bästa 7 års present.Ni kommer att få många härliga stunder.Ha det bra .
Kram Annki

Jenny sa...

Gud vad kul att få se! :) När det kommer till valparna så är det verkligen fullt ös medvetslös som gäller nu! Ni (Malin) kommer att få fullt upp.. :)

Fnissi sa...

Ja, fullt upp lär det bli... Det är nog enklare med en människobebis. Den är ju i alla fall hyfsat still de första månaderna. =)
Annki - du vet ju hur mkt Mallan kan prata - så du kan tänka dig att hon ältar detta nu. Hela tiden. Tittar på filmen om och om igen och säger: "det är sant, det är det faktiskt"
Det var nog en så bra present att den var svår att ta till sig. =)
Ni är välkomna hit på en titt sen! KRAM

Patricia sa...

Å vad glad hon blev!!! Vilket härligt filmklipp! Hon e ju för rolig! Man ser ju verkligen när ljuset tänds åvanför henne =) Kramar

Ann-sofie sa...

Åh vad söta dom är! Vilken härlig film,förstår att hon vill se den om och om igen. Lycka till med er lilla vovve! kram

maria sa...

ja,, o jag är ju då nära släkt med min kära mamma o mer behöver jag väl inte säga om vad som hände när jag tittade.....

zenita sa...

......snyft.....jag och robin kommer och kollar nån dag...vilken överraskning det blev, fattar inte hur ni har kunat hålla er

Lina sa...

Åh vad underbart att se, här sitter jag och skrattar och tårarna rinner för fullt...Tänk att Mallan fick en bebis trots allt :o)
Kram

maria sa...

Tårarna sprutar här - skrattar, fnissar, njuter av att se när hon verkligen fattar. Blir så rörd!!!

Vilken present! Vilken födelsedag!

Säger bara - wow....

Kram Maria