tisdag 14 juli 2009

Linedance i folkets park!!!




Carinas linedancers

Bjuder In Till Dans I TidaholmsParken

Lördag 3 Okt Kl 15-22

Vi Dansar Efter Danslista + ÖnskeDanser


Då Vi Vill Ha Så Många Som Möjligt På

DansGolvet Samtidigt,

Har Vi Valt Att Inte Ha En För Hög Nivå

På Danserna

Ett TillFälle För ALLA Att Pröva På Så Ta

Gärna Med Nära & Kära


Kostnaden är 50 :- Som Betalas På Plats


Det Kommer Att Finnas Fika Till Försäljning


OBS!! HALT GOLV OBS!!


Anmälan Görs Till carinaklaar@gmail.com

Vid Frågor kontakta Carina 0706140507

Hemsida: carinaklaar.dinstudio.se





Ikväll ska Carina lära ut Doctor, doctor. Tyvärr kan inte jag vara med då, så jag får väl försöka lära mig den på egen hand. =)

Har också glömt att ta med den nya dansen Toes i min lista. Den lärde vi oss nyligen, och jag får väl erkänna att den inte riktigt "satt sig". ;-)


Inga kommentarer: