onsdag 22 juli 2009

Cykelorienterar!


Utrustad med cykel, A-S goda flädersaft, penna, karta och mobiltelefon gav jag mig iväg på första turen! Det finns mååånga kontroller att ta!


Resultat:

Förbaskat j-v-ligt förbannat skitont i rumpan
4 kantareller - mina första i år!
6 kontroller tagna!
1,5 timmes cykeltur
19, 7 km på cykel (enligt eniros mäta-sträcka-tjänst)
en huggorm mindre i den här världen
cykelservice på vägen, TACK älskling!
en väldigt svettig kropp
en häääärlig naturupplevelse
såg två hus som jag kan tänka mig att bo i
Lyssnade på tystnaden i Ensamheten


3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Sara. Bra jobbat. Tog du ormen med cykel?? Tycker att du är riktigt duktig. Mitt nya liv börjar på måndag. Då jäklar...

Kram Annki

Fnissi sa...

Ormen togs med cykel. Skakade i benen efter det kan jag säga... Huuuuu... De är såååå läbbiga!

maria sa...

way to go, Sara!!!!! utrota allt som krälar o slingrar!!

:D