måndag 1 juni 2009

Kändisbloggen och lilla jag!

Jahapp, fick ett telefonsamtal från svägerskan idag när jag satt på jobbet. Tydligen hade min mamma-hyllning hamnat på självaste Pernilla Wahlgrens blogg. Oj.
http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/2009/06/01/mors-dag/index.xml

Tydligen var det ganska många som sett detta. Tydligen har hon 25000 läsare/dag.
Oj.

Det var ju inte riktigt meningen att den skulle visas så mycket. Den har redan visats över 1200 gånger. Då kunde jag ju gjort den lite bättre. Finare övergångar och så. Men jag får väl vara glad att hon inte blev förbaskad och blockerade hela klippet. Låten är ju deras liksom. Men den fanns ju inte på tuben, och jag tycker den är så förbaskat fin. Första gången jag hörde den var när jag och Mallan var på Hoppis & Skuttis i Skövde tillsammans med A & O (ha - det var ju roligt!). Då spelades den alltid som avslappning medan vi fick ligga och kramas med våra barn. Jag grät varenda gång. Det säger ju en del om mig... och kanske om sången också?

Så - alla ni mammor som finns med i mitt lilla bildspel - ni har idag funnits med på mååånga dataskärmar. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall ni inte ville det. Jag brukar ha kanske 30-100 visningar på mina youtubeklipp. Förutom cruising-klippet - det är uppe i 2300 visningar snart!


Nu är det verkligen sommar!!! Jag åkte från jobbet kl.21.00, och det var fortfarande varmt och ljust ute. Såå underbart!!!

I morgon blir det äntligen dans igen! Sista träningen innan det är dags för uppvisning. Och jag har inte hämtat min carina-t-shirt än!!! Måste göra det i morgon!

7 kommentarer:

Marie sa...

Fantastiskt Sara! Nu får du göra flera klipp med Nicke & Nilla låtar!! Kramen!

Marie sa...

Hej!
Måste fråga om dina "anfall" som du sa att du oxå haft, med smärta/klåda. Vad har du fått dem av?
Mitt "anfall" varade ca 1 timma, men hade ju då tagit allergimedicin efter ca 30 minuter. Vet inte om de hjälpte, men det försvann och kom inte tillbaka!bacip

Lina sa...

WOW! Vad kul att hon hade den på sin blogg....då blir du liksom också en kändis ;o) Hihi.

Vilken underbart vacker vild på dropparna...Skulle gärna vilja få göra en förstoring av det fotot och rama in någon dag om det är ok för dig? Bland det vackraste jag sett...som diamanter. Kram Kram Kram Lina Pina

Jenny sa...

Sara, snart kan du bli bloggare på heltid :)

Tesstamente sa...

Men så himla kul!! Supergrej ju!

fg sa...

Supernice bild!

Fnissi sa...

Marie - jag får sådana anfall av solen! Soleksem som är panikartade och totalvidriga... USCH! Så jag passar mig jäkligt noga för att bränna mig. Blä!

Lina - får du gärna! Jag kan fixa det till dig! KRAM