lördag 25 april 2009

Missad frukost...

Vaknade vid nio...myste lite med sambon och sen drog jag igång med städningen på nedervåningen. Var ganska mycket att plocka med - vi (eller kanske mest jag) har lagt saker på hög... i några månader...
Blev klar alldeles nyss - och då kom jag på att jag glömt att käka frukost... Hoppsan Kerstin! Inte alltid jag får sådan städenergi - så det gäller att passa på. Sist var nog i september 2004...
Så nu sitter jag och bloggfrukostar... fast klockan snart är lunch.
Jaja... Mallan och M lunchar borta idag så jag kan ju hoppa över lunchen istället. Blir ju korv ikväll när familj och vänner dyker upp. Kanske också läge för lite fotboll, boccia, boule, pilkastning och annat ute-skoj?

Fick ett sånt där mail idag med frågor som man skulle svara på... Tänkte att jag skriver dem här - och kanske kan få läsa era svar i en kommentar???

Tre behov jag har:
Kroppskontakt
Pratbehov
Sömn i 7-8 timmar varje dygn

Tre ställen jag trivs på/i:
Vatten
Skog
Hos vänner

Tre saker jag gillar att göra:
dansa
sjunga
fotografera

Tre saker jag har med mig nästan överallt:
mobil
kamera
penna


Tre saker som gör mig frustrerad:
stress
när ingen tar tag i saker
val i livet...

Här kommer lite nostalgi-melodifestivallåtar!!!







Inga kommentarer: