söndag 1 mars 2009

Vilken sång är du???

Var inne på Jennys blogg - som fick mig att fundera lite... Du kan läsa hennes inlägg här.
Så... gör det nu då!

Vilken sång e jag???
Hm...
Det finns nog många som är jag... Men just nu kanske mest den här hihi! (och tolka nu inte in mer i den än vad som är nödvändigt! ;-)



eller kanske den här:



eller denna?
http://www.youtube.com/watch?v=OTtelwOgscM


Åh, detta e ju en omöjlig fråga... Finns ju så många som kan vara jag...
Kanske den här också?



Tror jag skulle kunna sitta hela natten och komma på nya hela tiden... ;-)

Vilken sång är du???

5 kommentarer:

Anonym sa...

tjaa, för ett halvår sen var jag definitivt Someday I'll be Saturday night (Bon Jovi) och tittar jag ut genom fönstret just nu så är jag Sunshine in the rain (BWO), men för det mesta nu för tiden känner jag mig nog som Tänk att män som han kan finnas (Duvemåla) haha! :D
KRAAAAM!

Jenny sa...

Och jag funderar vidare... Grattis i efterskott förresten! Schysst att fira med hotellweekend. kram

Fnissi sa...

Tack Jenny! Japp, riktigt nice var det!

Åh, Maria! Tänk att män som han kan finnas... går jag nu och nynnar på också! HÄRLIGT för dig att få känna såååå! Så glad för din skull!

Anonym sa...

jag är en creep ( timo räisänen )

Fnissi sa...

Åh... creep e en sång som jag gråter varje gång jag hör... den sången är jag också...
ibland...