måndag 9 mars 2009

Buddy Holly!!!

Var ju som sagt på Buddy Holly-musikalen i helgen. Göta Lejon i Stockholm. Det var sååå kanon, och ni kan se lite från föreställningen här nedanför. Klassiska (?) citat ur musikalen;
"Du har lika mycket sex appeal som en traktor"
"Hinner inte sjunga för er nu - måste gå och r_nka..."


I övrig kan jag sammanfatta helgen såhär:
  • God mat - heela tiden - och jag lyckades äta lagom! Nöjd!
  • Vackert Lärarnas hus, där vi fick föreläsningar och konstrunda m.m. Bilder från detta kommer så småningom!
  • Världens finaste (eller i alla fall en av dem) komplimang förärades mig "Du utstrålar kärlek och glädje!" =)
  • Mysigt hotellrum på lyxigt hotell. Skön säng med stooora kuddar som man kunde ligga och krama i sin ensamhet.
Sammanfattningsvis: Kanon helt enkelt!








Brolle - hur vore det om du lärde min sambo att sjunga denna låt till mig - alternativt skriva en egen love-song till min ära? ;-)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken schysst helg! kram

Anonym sa...

Du verkar ha haft en toppen tur till storstan,kul! Bara liteeeeeee avundsjuk är jag. Kram!

Lina sa...

Angående vampyrbiten...Snuttarna är från fyra filmer som är baserade på böcker som jag nyligen läst. Ungdomsböcker egentligen men väääldans fascinerande...:o)
Vampyrer har också alltid fascinerat mig heheh...erotiska monster på något sätt...
Bitna blir vi nog inte nästa torsdag men vi kanske lär få frostbrytningar av skuggorna i ögonvrån ;o)
Kram L