måndag 2 februari 2009

Brolle!!!

6-7 mars drar jag till Stockholm med Lärarförbundet - och då ska vi se musikalen Buddy Holly med BROLLE!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Kommer bli såååååå kul!
Oavsett om musikalen är totalt kass... för Brolle är ju trevlig att titta på... ;-)
Fast den är nog bra, det tro jag faktiskt! Gillar ju musiken också.

Men HALLÅÅÅÅ vad blev detta för inlägg egentligen??? Har jag regredierat (heter det så? regression i imperfekt?) till tonåren igen???

Nice...

3 kommentarer:

hakker sa...

Regredierat - är i alla fall inte perfekt ;)

Fnissi sa...

Förklara dig! Det var ju precis så jag skrev...Det e ju måååndag och jag e tröööög... Snälla du - förklara nu hur du menar! ;-)

Jenny sa...

Kul! Jag tycker Brolle är lika med bra.