fredag 27 februari 2009

Bågar...

Åh... ambivalenta jag ska välja glasögonbågar till på måndag. Hittills har fyra personer hjälpt mig med detta, och då är det två par som dyker upp i deras favoriter. Några fler ska få kolla, men sen måste jag ju bestämma mig till slut...
Suck!




Hörde precis en ljuvlig version av denna låt med Sonja Aldén på Så ska det låta. Åh, hon har en ljuvlig röst. Vill kunna sjunga så! Vill verkligen det! Så avslappnat klockrent...


I morgon drar vi iväg till Göteborg! YES! Ska spana pistvakter hela kvällen och sedan mysa på hotell... Nice!!!

Hubiera querido ver la luna de hoy pero un amigo dice que es fresco.
(på hal is här... snälla Berit var inte arg på mig om det e totalt fel! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm det ser inte helt lätt ut att välja bågar! Hoppas ni får en kanon helg i Göteborg. Grattis,grattis från oss alla!