söndag 18 januari 2009

Evenemangskalender!

Hej hopp! Dags för Saras evenemangskalender (och vissa av er kommer att bli sååå glada över att faktiskt hitta några hempartyn i vår trots allt!!!) där ni kan se vad som kommer att hända i vår familj i vår (sånt som finns i kalendern redan nu):

22/1 Jobbmöte till 19.30 om skriftliga omdömen.
23/1 LEDIG!
24/1 Måste åka och köpa gympaskor till Mallan!
25/1 L & P har varit gifta i SEX år!!!
27/1 Jenny från RABDIDO kommer och visar barnkläder kl.19.00. VÄLKOMNA! Anmäl er till mig senast söndagen den 25/1.
29/1 Utbildning i Tibro.
1/2 Linedancen börjar igen 18.00!!! Och Gospelkören har konsert med Gladys del Pilar kl.16.00.
6/2 LEDIG!
9/2 Sportlovet börjar!
12/2 Lisa visar kläder från Capri Collection kl.18.30. Alla välkomna! Anmäl er senast måndagen den 9/2.
6-7/3 Jag är på utbildning i Stockholm - och får kanske gå på Buddy Holly!!! =)
13-14/3 Lillfaddran flyttar in hos oss för en helg. Då ska vi ha roligt!
16 mars - 15 maj är det Nationella Prov-period. Kan hända att jag inte är så kul att umgås med då. Vi får se.
v.15 är det PÅSKLOV!
15/4 ska jag PIM-examineras!
18/4 är det Askungen-konsert i Tidaholms kyrka.
16/5 händer det eventuellt en för vissa personer hemlig sak. Och nej - det är inte att vi ska gifta oss! =)
10/6 är det SKOLAVSLUTNING!
11/6 ska jag fotografera en nia. TJOHOOO!
12/6 fotograferar jag en student. KUL!
15/6 fyller en viss person 40. Så då måste vi ju hitta på nåt kul...
19/6 börjar mitt SOMMARLOV! Och då vill jag åka båt. Bland annat. Jag led båtbrist förra sommaren. Det ger allvarliga bristsjukdomar. =)

4 kommentarer:

Fnissi sa...

Förresten var det kanske inte just båtbrist - utan umgängesbrist med de som äger båten. Typ...

Anonym sa...

Å, du kommer få en mysig vår! Men du har ju inget partylite-party inbokat??? =)

Anonym sa...

Glömde ju förresten fråga om jag får komma på rabdido?? Ska kolla barnvakt i så fall bara. Kramar

Jenny sa...

Näää, inte är det 6 år sen de gifte sig!?! Nu blev jag nästan lite mörkrädd, hu vad tiden går. Men din vår ser fin ut!