lördag 24 januari 2009

Alfapet...

...var min familjs absoluta favoritspel när jag var yngre. Och det är väl det fortfarande egentligen. Fast vi har inte spelat det på MÅNGA år!
Häromdagen fick jag tipset att börja spela på www.betapet.se där man kan spela just alfapet på nätet. Det var skitkul!
Men tydligen inte på en lördagkväll... Hamnade nu ikväll i ett spel med en man som helt klart var mer intresserad av att få sitta och gulla med sitt organ medan han spelade (och det jävligaste var att han vann också!!!!). Såhär i efterhand kan man ju undra varför jag inte bara lade ner det spelet, men jag försökte att ignorera alla hans chatt-inlägg om att han satt naken och höll sin lille vän i handen och ville adda mig på msn och visa upp sina 25 cm med sin web-cam osv. Istället gav jag mig fasen på att jag skulle vinna i spelet- vilket jag ju då misslyckades med. Jag försökte att skämta bort hans inlägg med typ följande chattkommentarer:

Han: - Gissa vad jag gör med honom nu?
Jag: - Kör honom i en mixer?
Han: - Är du kåt?
Jag: - japp, på att vinna över dig!
Han: - Vart vill du att jag ska spruta?
Jag: - Spelar mig ingen roll, men du ska nog försöka låta bli att spruta på tangentbordet.

Trodde att det skulle få honom att sluta. Trodde fel.

Sedan när spelet var slut så gick jag bara ur och tänkte strunta i det för all framtid och inte spela nåt mer spel med honom. Men då kom jag på att han nog kunde hitta mig och infon om mig, där det stod både förnamn/efternamn stad och födelseår. Så då snabbade jag mig som tusan med att avsluta det kontot... Och i fortsättningen tänker jag inte skriva ut så mycket info om mig själv. Trodde ju att på den sidan så fanns det inga knäppisar... men där hade jag fel igen.
Fast han kan ju ha drivit med mig också. Men det kändes dumt i alla fall. Det finns väl förmodligen knäppisar på alla sidor.

Men jag har grunnat en del... Om jag var sugen på sex - skulle jag då logga in på en sida där man gör korsordsspel och hoppas på att hitta en annan sex-sugen spelare?????? Knappast... Men, men... tydligen finns dom: de sexuellt frustrerade alfapet-spelarna. =)

Ja, jisses vilken värld...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad sjuka människor det finns!

hakker sa...

En ledtråd: Det kanske letas överallt på sena fredagkvällar? Sant att det är sjukt, tur att det finns ett kryss i hörnet som löser situationen.

hakker sa...

Förresten, Alfapetting kanske?

Fnissi sa...

Haha...ja, det var ju fredag igår... inte lördag som jag skrev... Man får lite taskig känsla för veckodagar när man är ledig! =)
Kanske letas det överallt... kanske är det egentligen synd om honom... och nästa gång ska jag använda mig av krysset direkt - och strunta i att jag hamnar längre ner på rankinglistan då... Försökte ju vara avtändande men det hjälpte ju inte... Måste betyda att jag är oerhört het - eller? ;-S

Haha, alfapetting kanske kan bli den nya flugan då? Och det är ju faktiskt en konst att sitta och fixa det med ena handen samtidigt som man löser ett avancerat korsord med den andra...
men i alla fall - jag undanber mig!

Anonym sa...

Detta betapet är ju helt beroendeframkallande!!!!
Man behöver ju inte nge sitt rätta namn, själv heter jag Mia Bengtsson hihihi!!