måndag 24 november 2008

Kramarna vann!

Med spänd förväntan har jag följt den undersökning jag haft senaste veckan. Det var ju skönt att kramarna vann till slut! Men det är ju ganska jämnt...
Fast det är ju synd att snus, datorer och öl får mer röster än sex? Eller?
Kanske beror på att de som läser min blogg har kommit över "kanin-fasen"?
Att alla kunde klara sig utan motion i tre dagar...hm...ja, det är ju också synd... Men det kan jag också... =) Tyvärr!

Efter en ledig vecka så är det nu dags att åka till jobbet igen. Man kanske alltid skulle jobba såhär; en vecka ledigt, två veckor jobb, en vecka ledigt osv.
Fast det kanske skulle bli rörigt...

Men för att citera min dotter: Åh vad jag önskar att det vore lördag idag -för då kunde vi soooooooova. Men det är ju kul att gå till skolan - men jag vill ändå att det ska vara lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

fasen, jag missade det! men jag skulle faktistk tagit CHOKLAD!!!
:-)
säg inget till mamma men jag käkade lite tårta häromdagen... ;-)