lördag 15 november 2008

Inte vilken apelsin som helst!


Det här är inte vilken jäkla apelsin som helst. Det är en väldigt viktig apelsin. Den har jag fått. Den låg där bara till mig. Och intill låg en förtorkad apelsinkompis. De låg alldeles själva i sin skål. På gymmet. Det var den apelsinen jag fick när jag glatt gick till receptionen på gymmet och visade upp mitt stämpelkort som visade att jag fått ihop 18 stämplar och nu skulle få något av dem. För var artonde stämpel får man nåt. Min förväntan var stor. Och då fick jag en frukt sa hon som stod där. En frukt??? En frukt??? Jag vände min besvikelse till glädje och tänkte att ÅH, jag ska få välja en fin frukt som tack för att jag kommer hit. Vart står fruktskålen? Där. Åh, två apelsiner. Varav en torr. Det betyder ju att det ligger en fin apelsin där som bara, bara är min. Jag har förtjänat den. Jag har kämpat för att få den!
Nu ska det bli spännande att se vad jag får nästa gång jag fått ihop arton stämplar!
För det är ju därför jag tränar. För att få stämplar i mitt kort. Och en fin apelsin.

=)

1 kommentar:

Anonym sa...

18ggr!!!!! det var inte dåligt du är verkligen flitig. Hoppas apelsinen ändå var god, men jag tycker nog att du är värd något bättre. Jag bara äääääääälskar min lampa. kram