söndag 7 september 2008

Snörvel, snörvel...

I fredags var vi och kikade på ARN på bio. Den var ju väldigt bra. Hade bara glömt att den slutade så... Och det fanns så många tillfällen att gråta vid, så jag snörvlade väl mest hela tiden. Tror att det var allt detta snörvel som satte igång det förkylningssnörvel jag nu drabbats av. TRÖKIGT!!!
Men man orkar ju i alla fall leta runt på Tradera efter 70-talskläder. Inget fynd dock. Finns mest i strl 38-44. Och fast jag brukar vara ganska optimistisk vad gäller det mesta - så tror jag inte att jag kan lyckas att komma i en 44:a om två veckor. Men jag skulle bra gärna vilja! =)

Nä, ska leta hemma hos mammsen i morgon, och så får jag åka en sväng till Second Hand-affärerna i närheten. Har nu dock bestämt mig för att Mallan får sova hos mormor och morfar. Hon hade säkert haft kul på festen - men jag tror att det blir lugnt och skönt för henne hos mormor. Hon behöver ju faktiskt inte vara med på ALLT...

Melodikrysset var skitsvårt den här gången! Jag var tvungen att ta hjälp av internet vid häften av frågorna. Fusk? Ja, kanske. Men jag lärde mig massor faktiskt!

Har hittat en kanonrolig nätbutik där man kan hitta MASSOR av roliga presenter! (och saker till sig själv). www.coolstuff.se Det finns allt från superroliga grejer till totalonödiga grejer - men alltihop är kul att spana på!

1 kommentar:

Emma sa...

Svar: Hello! Jag kommer gärna hem till dej på party, bara att vi bokar en tid?=)

Visst är Arnfilmen bra, jag snörvlade oxå en hel del kan jag säga, fast jag blev ju inte förkyld efter=/
Ha det bra, kram emmsan