lördag 27 september 2008

En skön blandning av bilder!


Såhär vackra blev larverna till slut! Och i höstsolens sken fick de fladdra iväg... så nu har vi inga husdjur längre.
En övervintrad hippie från Magullis fest!

Magulli själv - och hennes snygga brorsa! (Eh, jaa, jag tycker att han är snygg! Så nu vet ni det! =) Men det finns ju många snygga grabbar! ;-)

Den här färgen var det som svägerskan kletade in mitt hår med... Snacka om att man kan bli orolig för mindre, hehe! Tur att jag litar fullkomligt på henne!


Har idag varit och tittat på musikalen Askungen, som Nina och Johan gjort musiken och texten till! Den var sååååå bra! Jag är så stolt över att de gjort detta, för det är riktigt bra gjort!!! Imponerande! Och Revymakarna var väldigt skickliga! Hurra, hurra, för en kanonmusikal!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahhh, så det blev fjärilar!! Och en hippie...;-)
Så brorsan är snygg!? Fast just på den bilden ser han lite mupp ut tycker jag!HAHAHA!!!
Va kul med Askungen! Skulle oxå vilja gå med barnen, men lite dyrt tyckte vi... PUSS!!!

Fnissi sa...

Jupp - snygg e han. Men kanske inte just på den bilden - det är sant! =)
Jag gick ju gratis på askungen, så jag har ingen aning om vad det kostade. Proffsigt var det i alla fall!