torsdag 14 augusti 2008

Vad är detta???

Det här är en ny kompis till mig. Bodde i Ullared när vi hittade honom (ja, det är en kille) och både jag och Mallan föll för hans färg, form och funktion. Någon som vet vad han är för något? Gissa gärna - svar kommer inom kort... =)

Har tillbringat två dagar och en natt i Granvik tillsammans med kollegorna. Bodde i trevliga stugor nere vid Vättern och njöt av... regn, storm och svart himmel.. Nä, ibland glittrade sjön också i solskenet. Men VARMT kan man inte säga att det var. Hehe!
Vi jobbade ju i stort sett hela tiden, men hann också med att fira Z som ju fyllt 50 i våras. Vi var på Idas brygga och njöt av god mat och vin. Jag käkade rödingfilé, och till efterrätt tog jag en tryffel - som var GUDOMLIGT GOD!
Rekommenderas!


Lite nostalgi oxå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm. Guns n roses. Visste du att det var min favoritgrupp under flera års tid! Kan nog nästan alla sångtexterna...Kunde iallafall!
Kan det förresten vara en barbapapa ni hittade i ullared???
Kramis