söndag 24 augusti 2008

BRA DAG!!! =)

Vilken bra och positiv dag det här har varit! Jag har hunnit tvätta lite - fast grannen egentligen tvättade. Hon skulle bort några timmar mitt på dagen så då fick jag tillgång till maskinen och det hänger nu på tork på vindan utanför. Torkar väl inte så bra i natt just, men i alla fall... =)

Hunnit med lite jobbgrejer också, skönt...

Fått positiva vibbar från musikmakarna... Tjolahopp!

Syrran och hennes nye kille har varit här och det var en glädje att träffa honom. Det här kan bli nåt, det känner jag på mig! Nåt riktigt, riktigt bra! Det är hon väl värd. Inte lätt att ha en misstänksamt vakande storasyster som analyserar det mesta. Men jag kände direkt att jag gillade honom! Härligt det, efter dessa år med tafatta försök att tycka om... Man vill ju att ens lillasyster ska ha det bästa liksom... Det som gör henne "LYCKELIG"! Tror hon har hittat honom nu!

Ja, en bra dag alltså! Helt enkelt...


Ser fram emot en spännande vecka. Jag ska få larver den här veckan också! Det är ju sååååå himla roligt!!! =)

Inga kommentarer: