onsdag 18 juni 2008

Deppig fotboll och midsommarplaner

Jahaja, nu behöver man inte följa fotbollsEM längre... Suck! M gav upp och började titta på Arn-filmen istället. Är nu glad ägare till den, Hairspray, Stardust, Förtrollad och National Treasure 2. SÅ - låt det bli några regniga dagar i sommar så att jag med gott samvete kan lägga mig och titta på film! MEN låt det vara soligt och vackert i midsommar, fär då ska vi ut med båt och umgås med några av de bästaste vänner som finns!
Sköna vänner som man kan vara sig själv med. Vänner som man kan diskutera stora och små saker med, och som respekterar mig för den jag är. Som vill mig väl. Som bryr sig. Som jag ÄLSKAR! Som dessutom har tre söta barn som är hur goa som helst!!!
Vänner som jag skulle gå genom eld och vatten för att hjälpa.
Låter ju fjantigt... men är i allra högsta grad sant!
Och det finns fler sådana vänner runt mig - och det är jag sååå tacksam för. Lite dålig på att visa det bara... Hm... Så - alla mina goa vänner: JAG ÄLSKAR ER!

Och söstra mi - mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt. Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter. Älskar dej också!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh hemska hemska bild! USCH! Right back at you syster!