måndag 21 april 2008

Py, py, py, py, py...

PY BÄCKMAN - varför har man inte lyssnat mer på henne egentligen? Hon är ju fantastisk! Inte bara en superhärlig röst, djupa och meningsfulla texter, skön musik, ett färgglatt yttre... utan också en underbar personlighet! En sådan människa man tycker om direkt. Så fort man ser henne!
Sedan vet jag ju inte om mitt första intryck stämmer, men det känns så i alla fall. Jag ska absolut köpa hennes nyaste skiva:





Börjar få ångest över lördagens soloinsats... och försöker intala mig att inte ha ångest - eftersom det bara kommer att göra saken värre. Men det hjälper inte. Mitt förstånd vinner inte över mina känslor. Men jag prövar det och utsätter det för stora utmaningar. T.ex. som att mina känslor just nu talar om för mig att jag vill haaaaa ostbågar ur påsen som min sambo sitter och käkar ur (rester efter tre-dagars-svensexa) - och mitt förstånd säger åt mig att njuta av att jag simmat idag och förbrännt ett antal kalorier. Så nu ska jag gå och lägga mig - annars vet jag vilket som vinner...
Godnatt!

Inga kommentarer: