måndag 7 april 2008

Potts, lådor, religion och annat...



Befinner mig på Quality Hotel Park i Södertälje och har haft en helt okej dag med föreläsningar och diskussioner på Astra Zeneca. Avslutade dagen med thaimat och thailändskt öl som var det bästa jag någonsin ätit från det asiatiska köket.
Har invigt kollegan i fenomenet Paul Potts som han aldrig hört talats om förut, och Connie Talbot. OM du missat dom också, så kommer länkar till dem här:

http://www.youtube.com/watch?v=U7Uhgm5Ox9Q
Connie

http://www.youtube.com/watch?v=bEo5bjnJViA
Paul

Båda får mig att gråta VARJE gång jag ser dem!!!

Har idag diskuterat nta-lådor och ser verkligen fram emot att få adoptera en larv. SÅ spännande! Dessutom kul att få lite karriärskänsla i sitt jobb - och få möjlighet att undervisa andra lärare!

Hamnade i en härlig diskussion om religion och tro nu innan det var dags att gå upp på rummet. Intressant. Undrar om jag någonsin kommer att veta vad jag tror...
Men jag tror i alla fall på kärleken!

Saknar mina M! Och då är det inte godis jag menar!!! =)

Ett bra hotell förresten, kan rekommenderas. Förutom de bedrövligt häftiga heltäckningsmattorna i korridorerna. Coola som bara den, men jag blir åksjuk när jag går på dom. Ska lägga in bilder på hur det ser ut så snart jag kommer hem.

Dags att slafa... I morgon är det HOTELLFRUKOST!!!!!

Inga kommentarer: