lördag 26 april 2008

Kan man gifta sig i jeans?



Ja, det kan man ju... Så då måste man ju kunna ha en denimklänning när man är gäst på ett bröllop också??? Eller?
Det återstår att se. Jag ska i alla fall ha det. Har inte hittat nåt annat som jag passar i.
Såhär ser den i alla fall ut, och jag har bett min älskade gulliga lilla mamma att glittrar till den lite med pärlor - och det har hon gjort!
PUSS på mamma!!!


PUSS också till min kära svägerska Maja som jobbar på Hon&Han. Hon är superduktig och har nu förvandlat min peruk till en lättare börda i tre nyanser. Jättenöjd! Tyvärr ser jag ju ut som en tok trots det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jätte vacker klänning, och roligt med lite personlig touch!

Anonym sa...

Hej vännen!
Har ju inte fattat att du har 2 olika bloggar...suck...Men nu har jag ju hittat hit ;-)
Måste bara få säga att du sjöng jättevackert i kyrkan i går! Bara älskar denna sång! Och absolut att man kan ha jeans i kyrkan! Den var jättefin klänningen, sjysst att ha en morsa som kan pimpa upp saker och ting! Nyfiken på kort!!
Puss o kram Marie
(vad var det för fel på Malins mage?)

Anonym sa...

Du blev ju skitfin i håret och det blev jag också! Maja är grym! Jag behövde inte ens ljuga liiite när hon undrade om jag var nöjd. Skönt :) Jag ska lägga upp en bild snart på mitt hår :)