fredag 4 april 2008

Bröllopsångest...

Snart närmar det sig bröllop... Två t.o.m. Och jag börjar få lite ångest över vad jag ska ha på mig. Alla andra tycks redan veta det. Jag har ingen aning. Det är inte lätt att klä en elefant i nåt snajsigt och snyggt som inte är tantigt.
Ingen idé att tänka att jag ska svälta mig, för det fixar jag ändå inte.
Men nu är i alla fall en tid på gymmet beställd... genomgång och kanske en liten tanitavåg eller vad det heter. Som räknar ut din kropps biologiska ålder... En tjej på jobbet, som jag tycker är i bra form och verkar hälsosam, hon var 52 år. Herre Guuuuuud, då kommer ju jag att vara 95 år... och massor av fettprocent! =(

Igår var vi på 40-årskalas hos en vän. Det var nice! Hon skulle lätt kunna fyllt 30 istället för 40! Men fick hjälpa henne att smycka trädgård och hus så att det syntes att hon fyllde år. Hon är så blygsam! Hihi!


Nu ska jag inte vara blygsam!!! Jag ska skryta så pass... Mallan är en konstnärstalang tycker jag. Här har hon gjort en kanin till Habbis. Jag tycker den blev supersöt. Speciellt öronen har hon lyckats bra med.

Nä, nu ska det jobbas...

Inga kommentarer: